Telefoniczna
Konsultacja Prawna
- nielimitowany czas rozmowy ze specjalistą prawa zabezpieczenia społecznego
- dostępność - usługa realizowana bez względu na miejsce przebywania Zamawiającego
- szybka reakcja - realizowana w terminie wskazanym przez Zamawiającego
- możliwa analiza dokumentacji przesłanej przez Zamawiającego
Formularz Zamówienia
Telefoniczna Konsultacja Prawna przeprowadzana przez specjalistę prawa zabezpieczenia społecznego, bez limitu czasu prowadzenia rozmowy, do wyczerpania tematu. Rozpocznij składanie zamówienia:
Telefoniczna Konsultacja Prawna
Telefoniczna Konsultacja Prawna przeprowadzona zostanie przez specjalistę prawa zabezpieczenia społecznego. Konsultacja przeprowadzana jest w formie rozmowy telefonicznej, bez limitu czasu, do wyczerpania tematu. Usługa obejmuje również możliwość weryfikacji dokumentów przesłanych przez Zamawiającego.
Termin i sposób realizacji
Usługa realizowana jest w terminie wskazanym przez Zamawiającego w formularzu zamówienia.
Tego samego dnia
52% konsultacji telefonicznych wykonanych w dniu zamówienia
Najczęściej zadawane pytania
Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami oraz udzielonymi na nie odpowiedziami. Sprawdź, jak przygotować się do Telefonicznej Konsultacji Pranej, aby uzyskać wyczerpujące odpowiedzi na zadane przez Ciebie pytania:
W jakim terminie zostanie przeprowadzona konsultacja?
Konsultacja telefoniczna zostanie przeprowadzona w terminie, który wskażesz w formularzu zamówienia. Jeśli z przyczyn losowych nie będziemy mogli obsłużyć Twojego zgłoszenia we wskazanej godzinie, realizacja usługi odbędzie się w najbliższym możliwym terminie, bez zbędnej zwłoki.
Jak umówić konsultację telefoniczną?
Konsultację telefoniczną umawiasz za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej. W prosty sposób wybierzesz dzień oraz godzinę rozmowy ze specjalistą. Po zamówieniu i opłaceniu usługi skontaktujemy się z Tobą na wskazany w formularzy numer telefonu.
Jak przygotować się do konsultacji telefonicznej?
Przygotuj listę pytań, które zadasz specjaliście prawa zabezpieczenia społecznego w trakcie rozmowy. Wynotuj wcześniej istotne dla Ciebie fakty, które pomogą ocenić sprawę. Dobrym pomysłem będzie przygotowanie kartki i długopisu.
Co zrobić, gdy nie nawiązano ze mną kontaktu?
Każdego dnia dokładamy starań, aby możliwie szybko realizować zamówienia. Jeżeli nie nawiązaliśmy kontaktu w dacie umówionej rozmowy, skontaktuj się z Sekretariatem Kancelarii pod numerem: 532 198 504.
Najczęstszą przyczyną braku kontaktu jest błędne podanie numeru telefonu kontaktowego lub adresu e-mail w procesie składania zamówienia.
Pytania? Zostańmy w kontakcie.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Sekretariatem Kancelarii. Jesteśmy dostępni każdego dnia roboczego od 08:00 do 16:00.